Vi prismatcher

60 år i møbelbranchen

Danskproducerede

Leasing og ratebetaling

Kontoropbevaring

Kontorreoler og kontorskabe kan anvendes til flere formål, når kontorlandskabet indrettes. Opbevaringsreoler og opbevaringsskabe anvendes typisk som afskærmning og inddeler kontorrummet i mindre sektioner, så du kan indrette rummet til flere medarbejdergrupper. Lad os hjælpe dig med at vælge dit næste opbevaringsmøbel til dit kontorlokale.
Book et møde

Kontoropbevaring og rumdeling på arbejdspladsen

Kontorreoler og kontorskabe kan anvendes til flere formål, når kontorlandskabet indrettes. Skabene fungerer både som afskærmning og arkivskab.

Mange vælger kontorskabe som en praktisk kontorløsning, når det gælder kontorindretning af flytbare kontormøbler. Som et billigt alternativt til en speciallavet receptionsskranke kan det være en mulighed at anvende høje kontorskabe eller jalousiskabe. De kan opstilles i lokalet efter behov, og nogle vælger en indretningsløsning, hvor vigtige arbejdsdokumenter kan låses inde i et kontorskab med lås.

Kontoropbevaring til kontorgulv og kontorvæg

I den daglige arbejdsdag har en god indretning stor betydning for arbejdsmiljøet. Pakkes der ordre, eller har man en reception, hvor kunder betjenes, er der ofte brug for opbevaring af pakkelabels, kuverter og andre kontorartikler. Mange vælger en kombination af skuffekassetter og kontorreoler.

Nogle vælger at fastmontere dueslag på væggen til postsortering sammen med deres pakkebord for at få styr på tape og plastiklommer. Hvis man er kreativ med sin indretning og vælger brugte møbler eller møbler på tilbud, kan kontoret nemt indrettes billigt. Book et gratis møde med os, og vi tager en uforpligtende snak omkring jeres behov.